Beröm och uppmuntran!

Har nyss läst några utav era kommentarer från mitt inlägg om att vara en dålig mamma..
TACK SÅ HJÄRTLIGT mycket!
Jag gör så gott jag kan och det handlar inte om att jag inte KAN få min ensamtid..
Jag tvingar dottern på mannen om det är så..
Men jag vill inte..
Visst känner jag ibland ett stort behov utav det ..
Men jag vill inte lämna min dotter.. Vill finnas där för henne HELA tiden..
MEN....
Efter era beröm och uppmuntran har jag bokat in en dejt med lille syrran på söndag!
Jag kan STOLT säga att jag ska ta lite ensam tid med syrran och ta en promenad i gamla stan
och bara vara! Ska sätta oss ner och fika och ta det lugnt..Ska försööööka att låta bli att ringa hem och kolla läget.. Kan inget LOVA men ska försöka!
Ett stort TACK till er alla :)
Vad händer här då?
Not much, jag och Leah har precis tagit en snabb dusch och nu är vi påklädda och ska snartbege oss ut och traska med jycken igen :) Leah bestämde sig för att sova redan strax efter 11 och sov tills strax efter 1 :) WOHO!
Vad gjorde jag då?
INGENTING, låg i soffan och myste med täcket, käkade polkagris och kolla på Jon & Kate + 8 :P
UNDERBART program, men inte visste jag att dom släppt ut en bok!
En till sak att skriva på julklapps listan!
Och ni som känner mig vet att jag ALDRIG vill ha julklappar..
Köper nästan ALDRIG något till mig själv och firar ABSOLUT inte min födelsedag! MEN...
I år vill jag ha julklappar.. Skulle kännas skönt att få någonting som kan få mig känna mig uppskattad..
Plus att jag vill fylla ut granen .. haha..
Nej, piplisa är tillbaka igen. Och jag såg nyss varför hon är kinkig konstant.. 4 tänder har ju varit på G snart i 1 månad.. En har växt upp och är nästan klart.. Och dom andra kikar fortfarande precis upp..
Två utav dom är uppe och LÄNGST IN på en varsin sida..
Inte så konstigt att hon är pipig, dom bakre tänderna sägs ju göra mest ont på dom små :( Mammas hjärta!
Även om mitt tålamod tryter ibland så älskar jag min lilla skatt!
Nej Baileys blåsa måste tömmas och jag och Leah behöver lite frisk luft för att kunna ta lite nya tag här hemma..
Har diskat, bäddat och startat en tvättmaskin..
Ska dammsuga, moppa, vika in kläder och laga mat..
Vet inte vad det bli än ..
Funderar på potatis, köttbullar och gräddsås.. med lite lingonsylt till..
MEN... Vi får se..
Ha en fortsatt bra dag kära läsare!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0