Change of plans

Det blev ingen skogpromenad, vi åkte istället med min mamma och min syster för att gratta
min mormor på 82 års dagen :) Det var mysigt och hon blev glatt överraskad då hon inte
visste att vi allihopa skulle komma hehe
Vi kom hem vid halv 9 och sen har vi tröttat ut dottern som var helt piggelin och inte ville sova,
när hon väl däckade, tog jag mig ett bad och nu sitter jag här :)

Ville bara skriva och säga att vi lever och att imorgon ska vi bara vara!
Jonny är ledig imorgon så det är JÄTTE SKÖNT!
Imorgon fyller en till kär familjemedlem år :) Men det tar vi då!
Den här dagen är tillägnad till min kära gamla mormor Märta Jacobsen!
Grattis ännu en gång på födelsedagen !!!

Tankar eller funderingar
Postat av: Jenna

grattis till henne :D

2010-11-10 @ 23:27:58
URL: http://ensessan.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Vill du vinna bloggsvars inbjudan ? lottar 85 fem st nu i bloggen,



Vill du inte ha en bloggsvar ? utan vill ha en länkning? delta i dagens blogg som avslutas i morgon

2010-11-11 @ 23:34:41
URL: http://liindblaads.se

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0