Dags för sängen ...

Idag har vi nästan inte gjort någonting.
Jag tog tummen ur röven och gjorde rent bakom tvättmaskinen och imorgon ska det städas där inne.

Vi var ute med Bailey som vanligt vid strax efter 11..
Ja.. Sen då ... hmm..
Nej, ingenting har vi gjort idag .. 

Leah har ju varit lite hängig till och från, haft magknip och febertoppar..
Och idag har hon spytt.. Och haft diarré..
Hoppas bara det inte är vinterkräksjukan .. VILL INTE!!

Pratade med jobbet också!
På tordag början kursen och tack vare att man har sååååå snälla svärföräldrar så ställer
dom upp och är barnvakt. Minns ju då inte vilka tider jag ska vara där men som tur är så
mailar jobbet mig imorgon med allt sånt :) Så jag kan kika på vilka tider jag kan och inte kan.

Gick en lång promenad med Bailey också. Fan va skönt det var!!!
Bara han och jag.. Behövde rensa tankarna lite också!

Just nu så försöker jag hålla mig varm efter det misslyckade badet ...
Var meningen att jag efter jag varit ute med Bailey skulle ta ett HETT bad..
Hängde tvätten medans jag tappade upp vattnet och när jag skulle dra upp tvättlinan
(har en sån som sitter ovanför badkaret) då rasade hälften ner rätt i vattnet!!!!
SKIT!! Och när jag stod där och försökte fiska upp allt så lyckades jag stå för nära
kranen så fick allt vatten över mig själv! FAEN!!!

När jag väl får lägga mig i vattnet upptäcker jag hur jävla fes ljummet det var.. RUNK också!

Så mitt bad ... Vart ett VÄLDIGT snabbt bad...
Ska ta och lägga mig och glo på tv i sängen en stund innan sovdags. 
Gå in och kramas lite med min gosiga(förmodligen svettiga) kudde..
Jonny ligger på den ^^ 

God natt people!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0