En timma kvar ..

Tills vi får träffa Leo :)
Kl 11 ska vi mötas nere vid IP och se hur hundarna funkar och så :)
Längtar och Jonny tjatar han med haha
Han som sa till Denice att han inte ville ha en till bla bla.
Ifrågasatte honom om det och han sa att det inte var så han menade, det bara kom ut så ..
Yeah yeah ^^
Nu ska vi göra oss lite smått i ordning hemma och bara ta det lugnt.
Räkna ner tiden bara..
Sen ska vi åka och handla lite ingredienser och kika på Vattenhuset i Älvsjö så vi vet vart det ligger
tills ikväll när jag ska dit..
Ska försöka lura på grannen att låna ut sin bikini till mig så jag slipper leta fram min i röran..
Nej ni, ska dricka upp mitt kaffe och sen börja ta fram kläder till samtliga i familjen..
Jonny hittar tydligen inte till lådan där han har sina..
Han tar alltid fram dom han använt 40 11 gånger..
Så måste ta fram till Leah, mig själv och Jonny ^^ haha
Ha en fin fin dag people :)

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0