Forfarande på topp

Efter ha läst kommentarerna.. hihi Ni gjorde min dag :)
Leah och jag tog en sväng ner till tvätten för att boka grovtvätten och det fanns bara tid på söndag,
men det går ju det med, har ju bara 3 mattor att tvätta varav 2 går att tvätta ihop.
Två utav dom är tunna och går super fort att torka och den andra får Jonny hämta själv sen.

Han kom hem nu förresten.. Chockad över att han kom hem så tidigt men glad ändå.
Grannen min ska komma upp på fika snart, blir dock en snabbis för idag har jag bestämt
att Leah ska få lite mys tid med familjen och vara vaken en stund extra, om hon orkar..
Hon är rätt låg så vi får väl se hihi
Bada ska hon göra vid halv 8 som vanlig sen får vi ta det därifrån.

Min mor och Minmin ska också komma upp på fika :) Mys!
Kanske blir en bra fredag trots allt ju hihi
Nej, ska göra min dotter sällis till bolibompa, hon springer runt med en skål med några smarties,
hennes fredags godis idag :)
En sån där liten får hon, dom tar visserligen slut for men OJ vad populära hihi
Tur att vi borstar hennes bissingar morgon och kväll hehe
Nej, kaffe tajm nu :)

Ha en JÄTTE bra kväll, och super ni.. Ta en lakrits shot åt mig med ;)

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0