Gårdagen ..

Var trevlig, vi stannade hemma.. Efter MINIMAL med sömn.. Så orkade vi inte åka någonstans..
Jag gick och la mig där vid halv ett och då var ju Leah lite pipig..
Tror ni hon somnade om? NEEEE.. hon var vaken till 7.. suck..
Sen somnade hon och vaknade runt halv 9 .. haha.. Loving my life ..
Klocken 15 kom familjen Nilsson/Andersson över på middag, och den fick godkänt..
Vi allihopa drog vid 8 för att åka och tända ljus för våra nära och kära.
Jonnys morfar och mormor har ingen gravsten eller minneslund så vi försökte hitta ett bra ställe att åka till..
Gav oss ut till Botkyrka kyrka som visade sig INTE ha en minneslund..
Så vi drog till St:botvids kyrkan istället..
Gud va vackert det var! Ljus överallt i den svarta natten.
Vi satt där i kanske 10 minuter med en nyfiken Leah som nog också tyckte det var fint.
Hon studerade bara alla ljus och satt så tyst och fint!
När vi väl skulle åka träffade vi på Beccas Moster :) Sa hej och utbytte några ord..
Sen var det hem och jag bänkade mig framför Jersey shore säsong 2..
Satt uppe till halv 2.. Kunde INTE slita mig.. haha..
Gick upp 7.. Eller, väckarklockan ringde då.. Jag gick upp 20 över haha.
Ner till grovtvätten, in med mattor, ut med hunden, fixa kaffe, ge honom frukost..
Leah vaknade.. Och nu har hon också fått frukost..
Nu då?  Haha.. Vi får besök vid 11 utav Leo och Klara..
Men det är ju ÅR OCH DAGAR kvar haha..
Nej, ska checka min fislisa och ta mig en kopp kaffe till!
Hare!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0