halloj världen!

Idag klev vi upp 09.34 och GUD vad jag hatar att vakna så sent..
Leah som höll på ställa in sig på sina vanliga rutiner och vakna 8 igen..
Suck, nu måste jag ju börja sätta alarmet iaf.
Hon får väl sova hur länge hon vill men jag blir såååååååååååå seg ...


Annars då världen? What up?


Vi ska snart klä på oss och gå ut med Bailey :) Blir en snabbis på 30 minuter bara eftersom vi snart
ska äta lunchen! Blir gröt till Leah och varm nyponsoppa med keso till mig :) YUM!


Hur gick det nu med Leo?
Åt helvete... Eller först gick det jätte bra, inget bråk, inget tjafs, dom till och med sov i samma
säng på natten.. Men ...
På morgonen så högg Leo Bailey i nacken.. PÅ ALLVAR!

Ni förstår, jag stod i köket och gjorde frukost åt min älskling eftersom det var fars dag :)
Jag gav först Leo en ostbit eftersom jag alltid hyvlar bort toppen (äcklig) så ger jag det alltid
till Bailey men han var inte där. Leo fick men ville inte ha så Bailey tog dom som låg på golvet
och jag gav Leo en liten bit i munnen istället.. Leo spottade ut ostbiten och ville inte ha.
Bailey råkar röra sig bakom honom och Leo vänder sig om och biter tag i nacken på honom
och släpper bara för att jag står skräckslagen och skriker på jonny..
Han kommer inspringandes butt naked och ryter åt dom.. Då lugnar Leo ner sig
och Bailey med som var påväg att försvara sig..

Min tanke var... TÄNK OM det hade varit Leah som gått fram och försökt att ta ostbiten..
HELVETE!

Så jag sa bestämt till jonny att hunden måste bort! Vi kan inte ha honom PUNKT slut.
Även om det kanske bara var att han försvara sin mat(som han inte ville ha) så ska han inte hugga
efter nacken!! INGET ATT TALA VIDARE OM!

Så när Klara kom och hämtade Leo förklarade Jonny var som hänt och hon förstod..
Jonny kom tillbaka med tårar i ögonen.. Han hade fäst sig vid hunden..
Men så är det bara. Den hunden funkade inte här hemma.. Passade inte in i våran familj helt enkelt!

Nej, ska tvätta ansiktet och ta fram kläder till Leah & mig själv så vi kan gå ut :)

Ha en underbar dag!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0