Ikväll är det dags...

Första dagen på den 5 dagar kurs som jag ska gå på :)
Ska bli förjävla roligt .. :) dvs om min diarré släpper HAHA..
Jag käkade ju glass och "fågelfrön" häromdagen.. NU får jag sota för det kan jag ju säga ^^

17-21 kommer kursen vara och jag kommer väl vara hemma lagom till 23 någongång ^^ WOHO ^^
Men men.. Det ska bli kul ändå :) Spännande som attans är det hehe

Idag ska jag bara varva ner inför kvällen..
Ska strax ställa mig och packa lite inför ikväll(badkläder ect)
och så ska jag packa Leahs väska eftersom hon ska spendera dagen hos Faffa & fammo :)

Imorgon är det Ikea för min del :)
Då ska jag få lite ensamtid med syster yster min :)
Ska typ inte ha något där men ska bli skönt att bara vara tycker jag! 

Förstå vilket år det kommer bli nästa år..
JAG kommer ha en dotter som börjar dagis! JAG!!!!
Ni anar inte hur skumt det är för mig.. Har fortfarande inte fattat att jag är förälder..
Herregud. Och nästa år kommer jag ha plikter som varje mamma har..
Lämna barn på dagis, åka till jobbet, hämta på dagis... ect ect ..

Jag kommer dessutom ha ett jobb!!! Helt otroligt.. Nästa år börjar så jävla bra!
Jonny har dessutom fått sin semester beviljad..
22a dec - 25te Januari.. Underbart!!
Nej, ska packa min väska och så..
Ska nog lägga mig i ett varmt bad i ett försök att lugna magen..
Men vi hörs imorgon efter jobbet ;)


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0