Känns som allt rullar på nu :)

Har fått reda på lön..
Har löst barnvakts problemen.. Så nu kan jag gå på alla kurser nästa och den här veckan :)
Ska på besök på förskolan Leah ska börja på nästa vecka (ev) ..

Allt känns sååååå jäääääääävla bra!!!

Imorgon ska jag ha kurs..
På söndag ska jag praktisera i älvsjö.
Måndagen, torsdagen och söndagen nästa vecka är det också kurs..
Ska försöka praktisera på onsdagen också då Jonny är ledig..

GUD VA JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR LIVET!!

Fastän jag fortfarande inte fattar hur fan tampongen fungerar haha..
Det blir en suprise för mig HAHA!

Nej, ska invänta klockan och gubben..

Vill passa på att tacka alla som velat ställa upp och Tacka mina svärföräldrar, min mamma
och min underbara kusin Diddi som ställer upp och kommer hit för att passa Leah på måndag och torsdag
då jag har kurs!!! TACK TILL ER UNDERBARA MÄNNISKOR!!!!!!!!!!


Tankar eller funderingar
Postat av: Rebecca

Men hörrö, om du ska praktisera nästa söndag(första advent) hur ska ni då kunna komma hit och fika? =/

2010-11-18 @ 14:02:20
URL: http://minvardagsommamma.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0