Kursen

Gick som på räls, slapp vara i vattnet så vi hade bara teori på land.
Fick en bok
som vi ska läsa, fick läxa tills på onsdag kap 1-7 :)
Tiderna blev lite ändrade och jag fick nya praktik tider :)

Lördag: Praktik Huddinge sjukhus 9-12
Söndag: Praktik Älvsjö 9-13
Onsdagen : Kurs Tyresö (istället för på måndag) och då ska vi vara i poolen!
Torsdag: Kurs 17-21 Teori  Tyresö
Söndag :  Kurs 9.30-17 i sfären (solna)
Måndag 29/11 :  Praktik Sickla 10-13 (om jag hinner annars behövde jag inte)
Måndag 29/11 :  Praktik Älvsjö 17-20
Tisdag 30/11 : Praktik Älvsjö 9-12

Så ser det ut än sålänge.
Flera praktik dagar ska ju läggas ut och en till kursdag där vi också ska ha prov..

Idag skulle jag till Ikea, men pengarna räcker inte till busskort och shopping så shoppingen
måste jag stryka.. Blir till att åka till Becca istället och fika. Så jag får lite ensamtid iaf :) WOHO! :)

Ska kolla om dottern somnat.. Hon vägrar, ska in i duschen och göra mig i ordning :)


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0