Längtar till den 28de..

Vad händer då?... Det vet väl ni?? Eller? Det MÅSTE ni ju veta...
Men hallååå??? Det är ju första advent då !! haha
Härliga tider, vi ska ta upp våra gardiner och stakar (haha) på lördagen..
Jag vill ha allt upp till den 1a advent .. Tänk att vakna upp på morgonen och kunna gå in
i köket som ser mysigt och juligt ut med julgardinerna uppe och adventsljusstaken i fönstret..
Sätta sig ner och äta frukosten och tända allra första ljuset .. MYYYYYS!!!

Något jag kommer göra sen är att skriva om varför vi firar allt det här med julen ..
Tex första advent.. Vart julgranen kommer ifrån ect.. Kul va :) Det tycker jag :) hehe

Vad gör vi övrigt här hemma så här sent på dagen?
Ja ni, Leah vaknade ju 10.32 idag.. Så sova lunch vid 12 kan ju jag glömma haha!
Vi ska kvickna till och sen dra ut med jycken :) Härligt!
Leah springer just nu runt med en påse och plockar på sig allt hon hittar ..
Hon har blivit en kråka och snor alla våra saker och gömmer dom.. Haha.

Annars så ska vi tvätta, diska och byta sängkläder idag bara..
Idag får vi middagssällskap.. Jonny slutar nämligen vid 14.49 så han kommer äta middag med oss!
Såååååå skönt när han har sånna tider.. När vi sitter ner och äter som en familj!
Alldeles undebart!
Och snart är det inte långt kvar tills Leo kommer och ska sova över :) Ännu bättre!!
Ska bli kul att se hur han beteer sig utan sin matte och hur han svarar på våra kommandon..
Jag ska få testa gå ut med honom också och känna efter hur det känns då han drar lite precis
som Bailey.. Grejen är ju det att han är ju betydligt starkare än Bailey så .. Vi får se hur bra
han svarar på mig ute.. Ska bli intressant.. Jonny ska med ut så han kan ta honom om det blir för mkt.

Nej, dags att starta en maskin tvätt innan vi klär på oss och går ut :)

Vi ska ut sen när gubben min kommer hem, då ska vi ut i skogen :)
Jag ska plocka lite kottar, grankvistar och mossa till min deko jag ska ha :)
Ska lägga det på en tidning så det får torka :)
Nej, maskinen var det ja.. haha, tittar nog in en gång till innan gubben min kommer hem
och om inte så MMS bloggar jag sen när vi alla är ute i skogen på sena eftermiddagen :)
Ha det!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0