Lite fredagsmys!

Leah sover nu, hon fick vara vaken en extra lång stund idag och mysa lite :)
HÄRLIGA TIDER.. Men nu var hon slut och däckade direkt! haha

Jonny sitter och spelar men ska få göra det en stund till..
Jag tänkte ta mig den lyxen att slänga mig i ett bubbel bad med lite ljus :) MYS PYS!
Har inte gjort det sen... Hm.. Leah låg i min mage.. haha

Just nu längtar jag efter min bok jag vann på tradera, handlar om andra världskriget :)
390 härliga sidor! Då kan jag iaf ligga i badet 10 minuter istället för dom 2 jag gör nu.
Har nämligen inget tålamod att ligga stilla.. Blir så jävla rastlös att bara ligga i badet ..

Efter badet blir det mys framför tvn.. Ska se på en Romatiskt/drama film ..
Vilken utav alla? Undrar ni väl haha

Den här blir det :) 
Verkar UNDERBAR!! Seg... Men underbar!
Ska tända lite ljus och så :) hihi :)

Imorgon blir det lite gjort, ska upp tidigt, vilket betyder vanlig tid.. Ca 7..
Jag ska dammsuga och moppa.. Orkade inte göra det idag ..
Men imorgon får vi ju besök så nu måste det göras!
Familjen Nilsson/Andersson kommer över på middag imorgon ju!
Först ska vi en sväng till Babyland, skopunkten, rusta (ev) och city gross..
Sen ska vi spendera lite tid med att glo på våra gubbar när dom spelar ...
Maten serveras som vanligt vid (senast) 5 och sen blir det fika på maten och därefter åka och tända ljus för
Jonnys mormor & morfar! Funderar på att ringa mamma och kolla vart farfar har sin grav..
Jag har inte varit där sen jag var runt 11 kanske.. Så jag minns inte..
Vet att han har en gravsten.. Vet inte ens vad han heter.. Det var typ .. Rune..
Han dog innan jag föddes så jag hade aldrig äran att lära känna honom tyvärr..

Nej, badet var det hihi ...
Ni får ha en fin fin kväll och mer än gärna skriva en kommentar och berätta hur ni brukar spendera eran fredag!
Är lite nyfiken :)



Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0