Lugn dag!

Idag ska jag bara ta det lugnt. Städa lite hemma.. Imorgon ska jag åka ut till tyresö Vattenhus
för första dagen på kursen! Ska bli skit kul och spännande.
Det är mellan 17-21. Ska bli sååååååååååå jävla roligt :)
Fick nyss reda på hur man gör när man har mens också .. Samt hur mkt jag kommer tjäna..
INTE ILLA!!!

Mina svärföräldrar ska ta Leah imorgon från 15.
Min buss går nämligen kl 15.50 så det blir rätt lagom.
Sen kommer jonny och hämtar henne sen :)

Leah sover just nu och jag har nyss lagt en knottrig kabel i toan haha
och ska ta mig en sista kopp kaffe innan jag ska fortsätta plocka lite hemma..

Nej, ska fortsätta med mitt och njuta över mina glada nyheter :)

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0