Morning !

Idag ville jag inte kliva upp.. Känner mig slö i både kroppen och knoppen..
Känner mig typ såhär..
Världen är inte på min sida idag iaf.. haha..


Händer då? Är ni pigga som lärkor?


Vi sitter just nu och tar det lugnt.. Försöker vakna till liv..
Går inte bra kan jag meddela.. haha
Idag kommer Leo hit och gud så kul det ska bli :)
Så ska plocka lite hemma inför besöket.

En till kopp kaffe borde ju göra susen? Eller? Brukar inte funka..
Ska skvätta lite vatten i ansiktet och sen börja klä på familjen.
Snart dags för utgång med jycken :)
Vi går alltid ut vid 11 och är ute ca en timma.
Så vi är hemma vid 12, lagom till lunch och nattning.

Nej, ska kika på vad min marodör gör, låter misstänksamt inifrån sovrummet ..
Ha en fin fin dag! Vi ska iaf försöka :)

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0