Och så var det Måndag igen...

Händer/har hänt idag ?

Inte ett skit! Leah har varit på dåligt humör & vägrat sova..
Satte jag ner henne på golvet så skriver hon och kastar sig på golvet..
Och varje gång jag satte ner henne i hennes säng så blev hon tyst..
Så sen runt 12 har hon mer eller mindre bara suttit i sin säng och glott på tv...
Underbara barn!!!
Själv så ska man börja med maten om ca 30 minuter..
Det blir kycklingklubbor, ris och currysås idag :) MUMS!

Har lyckats tvätta en maskin idag, dammsugit och diskat..
Inte ett skit mer. Har varit som Leah, vill bara sitta och glo.
Vill inte göra ett skit idag.. Kanske börjar vi bli sjuka? Suck, hope not!

Fick glädjande besked idag!!!
Det ska snöa imorgon :) WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
JAG ÄLSKAR SNÖÖÖ! Älskar när snön kommer, då är det inte så långt kvar innan alla julsaker
åker fram med GOTT samvete! haha.. Underbara vintertid!

Igår var ju för övrigt Leo här med sin matte och det gick toppen!!
Vi ska ha honom som övernattnings gäst på lördag! :)
Han kommer på lördag vid 16 och åker hem på söndagen vid 14 :)
Ska bli kul att lära känna honom :)

Nej, måste försöka hitta på nått vettigt att göra..
Som ... Hänga tvätt kanske? haha, orka !!! :P

Nej det måste göras innan maten så here I go..
Men innan jag går så bjuder jag på en bild på mig själv (hör och häpna)
Nytagen idag & jag är VÄLDIGT nöjd med det (än sålänge haha)

Ha en fin fortsatt dag people!

Tankar eller funderingar
Postat av: madeleine

Är det bara jag som tycker att jag ser ut som typ 16 på den bilden :S haha

2010-11-08 @ 15:51:18
URL: http://mammascharmtroll.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0