Piffa upp vardagslivet..

Men hur?
Är så less på allt det vardagliga just nu ...
Men det är bara att bita ihop eftersom det blir mer vardag nästa år..
Ska nog njuta utav friheten man har nu..
Nästa år kommer jag inte hinna med någonting..
Då blir det lämna på dagis, jobba, hämta på dagis, laga mat och sen sova..
Ja, och utgång med hunden också såklart :P
Min största prioritering nästa år är körkortet men det är mest för att det blir en frihet
för mig och sen så blir det lättare för mig att ta mig i mellan anläggningarna.
Vad blir det för mat?
Tråkig köttfärslimpa med persilja, potatis, gräddsås och svartvinbärs gelé..
BORING..
Men what 2 do ..
Annars idag då?
Ingenting..
Ska passa på att plocka, diska och tvätta medans dottern sover..
Hon är på ett SJUJÄVLA humör idag..
Hon rasade ner från sängen i morse när jonny var med henne och skrapade upp ryggen på en planka..
Så morgonen började skit för henne..
Hoppas på att hon vaknar som min söta lilla dotter igen..
När hon vaknat blir det att dammsuga och sen vaska, nej sorry .. Moppa
när jonny kommer hem.. Vi ska ta en skogs promenad vid 3 ..
Planerar att vara ute i ca en timma och sen hem för att laga maten :)
Nej, ska dissa datorn och börja med mitt så jag hinner koppla av lite medans Leah sover också.
Ha en fin fin solig dag :) Det ska jag!!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0