Sick of being sick...

Jag hatar att vara sjuk.. Värsta jag vet.. Men känner sig seg, äcklig, smutsig och orkar inget..
Och är man mamma så har man inte heller tid att vila..
Måste ta hand om Leah på dagarna samt gå ut med hunden, laga lunch och middag..
Diska, dammsuga och fixa med tvätten..
Och på söndag är det dessutom första advent..Så den här veckan har jag inte tid att vila..

39 graders feber..Och det känns. Kallsvettas till och från, migrän och slö..
Är pigg och sen plötsligt vill jag sova och sen slår det över igen och jag blir pigg..
Värdelöst!!

Annars då?

Har faktiskt en bekännelse..
Jag har kommit på mig själv att längta efter ett barn till..
Jag vill inte ha någon på sekunden.. Det skulle inte vara rättvist..
Men det skulle vara mysigt..

Inatt drömde jag hela tiden om Julprydnader.. Pynt, granar och annat roligt haha
Och i bakgrunden så spelades denna låt ..





Så jävla coolt hahahaha..
Ska slänga mig i badet snart och slappna av .. Sen bär det av till sängen..
Ögonen går i kors.. 

Ha en underbar kväll på er!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0