Tut i rutan!

Händer gott folk?

Här snöar det utav bara HELSKOTTA!! Vadå myyyysfaktor! :)
Jonny är hemma men ska dra vilken minut som helst igen..
Och Leah ligger i sin säng och försöker sova ..
Själv väntar jag på det så jag kan lägga mig i badet.. Har sååååå ont i magen..

Jonny ska ut med Bailey snabbt nu och sen tillbaka till jobbet som sagt, men mig gör det inget..
Skönt att vara ensam hemma när Leah sover. Fast iofs då är jag ju inte ensam..
Både Leah & Bailey är ju hemma haha, men ni vet vad jag menar..
Det blir tyst och lugnt och jag kan koppla av..
Fast idag ska jag bada & sen ställa mig och diska.. Sen hänga tvätten så jag kan starta en ny maskin.

Händer på eran sida om staden?



Tankar eller funderingar
Postat av: Rebecca

Haha, ganska exakt samma sak =/ Har precis tvättat en maskin och hängt den, ska ta tag i disken och sen bädda sängen ^^ Och efter allt det då ska jag ta ett bad :D hihi ....

2010-11-09 @ 13:36:14
URL: http://minvardagsommamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch för den här snön, inte mysfaktor, haha.

Snön är så blöt att det inte ens var kul att gå till skolan som bara tar en kvart från där jag bor, men kul att någon njuter av den, njut åt mig med! själv bli det en kopp te och se till så att man tinar upp!

2010-11-09 @ 15:08:10

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0