Yesterday, today, tomorrow...

Igår var Jonny ledig och vi hittade inte på ett skit.
Vi kopplade av och bara var hemma. Var rätt skönt faktiskt :)

Idag händer ingenting heller, jag ska tvätta, diska, dammsuga och vaska..
Det gamla vanliga haha wohoooooooooooooo liksom ^^
Imorgon kommer Leo :) Gud vad jag längtar!
Ska bli kul att se hur han reagerar hos oss, med oss och utan henne.
Hoppas på att övernattningen går bra och att han piper minimalt ... haha

Vi får även en massa besök på lördagen :)
Jocke "Gudfadern" kommer ev.. Pauli kommer och min mamma & Minmin kommer :)
Vi har bjudit över lite folk för att se hur Leo reagerar på nytt folk på en ny plats.
Hans matte sa att han bara viftar på svansen och vill fram och slicka på folk.
Men jag vill se det med egna ögon..
Han kanske reagerar helt annorlunda eftersom han är på ett annat revir.
Ska bli kul att se :) Ska också bli kul att gå ut och gå med den där breda saken :)
Jag vet ju att han är JÄTTE stark, men jag vill se hur pass jag kan hantera det.
Känner jag imorgon att det här är ingen hund jag kan hantera ute..
Så ska vi inta ta honom! 

På söndag är det fars dag :) Och med tanke på brist på pengar så blir det tyvärr ingen
present till min gubbe, men en frukost på sängen är han värd & en god middag!
Då kommer Becca och patrik på besök och ska hämta mattan och träffa Leo.
Sen ska Pauli komma över den dagen också.
För att se om han reagerar annorlunda andra gånger och om han känner igen honom.

Sen kommer ju Klara och hämtar Leo vid 2 igen.
Och förhoppningsvis kan vi säga att allt bara gick bra :)
Nej, ska ta och hänga upp tvätt och starta en ny :)
Men vi hörs säkert under dagen :)
Bjuder på en bild på Leo :)



Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0