2 day

Så har det inte alls hänt mycket...
Fick besök av våran F.D Allokton anställde vän :)
Jääääätte trevligt :)
Han drog vid halv 2 och då gjorde Leah och jag oss i ordning och åkte
upp till Flempan där vi hämtade ut paket och köpte hårfärg till mig..
Dags nu tror jag .. Att färga håret menar jag..
Sista gången var ... Maj.. haha
Så utväxten ... uscha, ser gråhårig ut haha
Ska snart sätta igång med färgningen ska först göra mig en kopp kaffe :P
Efter Flempan så fikade vi nere hos grannen där Cenny fortfarande var hihi
Så fick fika igen med honom :)
Sen gick vi hem och åt middag och efter middagen sjunkit ner så gick vi ut på
promenad med jycken ner till ängarna.. Fick sällis utav min mamma så Leah fick visa
var duktig hon var på att promenera ute :)
Underbara bilder :) När Leah blivit riktigt stabil i gåendet så ska vi
ut i skogen & guuuuud så jag längtar efter riktigt fina skogsbilder :)
Efter promenaden där nere så gick vi hem och Leah fick bada en stund :)
(denna bild är klickbar för förstoring)

Nu sover tösabiten min.. FORT GICK DET :)
Det är så skönt nu .. Nu när man är ute och hon äntligen kan gå
så blir hon trött som attans och somnar som en sten vid 8 och sover hela natten :)
UNDERBART :)
Sen så sover hon ju bara en gång om dagen så det passar alldeles utmärkt :)
Nej, kaffet lockar.. Måste bara orka koka det ..
Skiter nog i det och dricker min cola istället.. Ja, så får det bli...
Matchen är på Tv för övrigt..
Tjingelingsan!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0