Besök :)

Fick besök utav både mamma & grannen idag :)
Alltid naise med sällskap men missade början utav fångarna på fortet som jag nu sitter och tittar på.
Har precis nattat Leah, hon var rätt slut så hon däckar nog fort :)
Gissa vad Leah gjorde medans jag diskade?
Ja, hon rev ur skåpen som vanligt haha men hon hittade ett nytt ställe att hänga på ;)
Nya inne stället kanske?  haha!
Ville lägga ut ett vettigt kort på Overallen jag köpte idag, men ljuset är cp inne
i vardagsrummet .. Lägger ut den halvkassa bilden men föreställ er att den är LILA
Sen så fick hon en perfekt gåva utav sin mormor också, passar super att ha ute nu!
Den är helvit, kanske inte så lämpligt med barn MEN man har ju tvättmaskin ;)
Nej, ska titta klart på fångarna på fortet och ringa och rapportera till gubben i pausen
vem det är som leder, än sålänge är det mina favvisar, Fortets hjältar!!
Magnus Samuelsson är ju GRYM!!!
Efter det ska jag plugga lite skyltar i körkorts boken :)
Ha det så bra people!
Tjingelingsan!
(klicka på de mindre fotona för större bild)

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0