Dagens måsten snart avklarade..

Ska vika lite tvätt, hänga tvätten och starta ännu en maskin ..
Ska också moppa golvet sen så :)
Ska börja med maten nu också..
Skulle gjort spagetti och köttfärssås ...
Men eftersom jag är så svag i handleden efter jonny råkade komma åt knölen
så kan jag inte öppna burken.
Jonny skruvade upp den innan han åkte till jobbet och sen skruvade han på den
igen lite lätt.. Men nu får jag inte upp skiten..
Roligaste är att jag blev förbannad på jonny ..
Helt onödigt.. Suck..
Någon som har tips på hur jag kan sluta brusa upp så lätt??
Har för hett temperament.. Tips????
Och räkna till 10 fungerar inte ... haha
Så det blir makaroner, köttfärs och ketshup istället..
Leah går runt i lgh och ser allmänt söt ut :) Hon ryckte bort toffsen .. haha
men hon hade den i nästan 1 timma iaf innan hon kom på att den satt där :)
Nej, ska börja med maten :) Ha det gött

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0