Dags för ett inlägg då ..

Har egentligen inget att skriva..
Förutom att GUD VA SKÖNT ATT INTERNET ÄR TILLBAKA!!!
Vad har hänt på sista tiden då?
Ja, vi fick besök utav Leahs gudfar jocke :) Dom gick bra ihop den här gången
och det går bara framåt :) Skönt! Lånade en bild utav honom!
Leahs och hans fot.. :)
Har bokat in lite roligheter också..
Den 25te ska jag och herrn i huset ta och stor röja..
Höst städning inför Leah födelsedag!
Fönster och sånt ska tvättas eftersom det bara blir kallare och kallare ute
så är det lika bra att passa på nu :)
(min dotter vaknade nu också hihi)
Leah ska då vara med Becca och Patrik, dom ska ta en tur till skansen!
JAG SOM VILLE följa med..
Tror fasiken vi gör det ändå Om det är okej becca?
Vi kan storstäda på söndagen :P haha
Sen ska vi äta middag hos dom också :)
PARMESANkyckling har jag beställt ;)
Nej, nu när min dotter äntligen vaknat ska jag dammsuga :)
Men vi hörs ikväll har mer att berätta :)
Tjingelingsan!

Tankar eller funderingar
Postat av: Rebecca

Haha, ja men det är väl klart att ni får följa me :D absolut ..... det va ju så vi bestämde från början .... och jag tycker ni kan städa på söndagen :P haha ....

2010-09-13 @ 14:59:10
URL: http://minvardagsommamma.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0