Det sista innan det är sängdags

Håller på tar itu med det sista hemma nu innan sängen kallar..
Ska vika lite tvätt, hänga upp det sista från maskinen som nyss blev klar, plocka undan det sista och sen ev (om jag orkar) så ska jag diska två kastruller...
Kan nog skjuta upp det tills imorgon...
Jag skrev i förra inlägget att jag hade mycket mer att berätta ...
Men just nu minns jag inte en enda sak... haha
JO!!! På onsdag får vi kalas sakerna :) UNDERBART!!!
Såsom jag LÄNGTAT!!!
I övrigt så har jag inte så mycket mer att tillägga i nuläget..
Lite har förändrats på bloggen.. 
Är inte nöjd.. Men det får vara såsom det är, för trött för att syssla mer med headern..
Men nu alla glada, deprimerade, trötta, pigga jävlar HAHA
Så säger jag God natt och sov så sött! Kan dela med mig av en HÄRLIG bild
på mina två älskade snorungar hihi .. Dom är verkligen det ..
Leah och Bailey är snoriga.. haha
Hare gött!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0