Jäääävla idioter

Dom håller ju på gräver upp våran gård precis utanför mig..
Och idioten med Grävskopan höll på dra in i våran balkong.. JÄVLA PUCKO..
Inkompetenta svin...
Hur som helst..
Det var någon som skickade en anonym frågan till mig..
Hur min dag ser ut med Leah?
Kan skriva det imorgon.. :)
Just nu görs inte mycket här, ska snart sätta på en kanna kaffe :p
Har gjort allt som ska göras förutom att diska..
Men det gör jag ikväll :)
Satt och kollade på klipp på spelet jag har hemma men inte vågar spela..
Det ser inte lika läskigt ut nu när man får se det på youtube..
Men fan när man spelar själv!!!
F.E.A.R heter spelet .. Sök på det ... Fy fan säger jag bara ...
Nej nu ska jag göra kaffe :) See ya´ll

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0