Jag kan inte låta bli

Att drömma om en bättre framtid..
Om en lovade, underbara framtid..
En framtid där Jonny och jag firar bröllopsdag efter bröllopsdag tills en av oss går bort..
Där vi har minst ett barn till, flera underbara hundar och barnbarn i massor..
Jag vet hur jag vill att våran framtid skall se ut..
Ett enormt hus med enorm tomt..
Vid en liten liten sjö och skog runtom..
Med Bailey hos oss fortfarande och med två nya hundar...
En Basset Hound och en Strävhårig tax..
Leah har fått ett småsyskon ...
Jag har ett stabilt jobb i ett yrke jag brinner för.
Körkort ..
Det är mycket jag ser..
Och jag kan inte låta bli att drömma..
Kan inte låta bli att drömma om en bättre framtid för oss som familj :)
(Leah står nedanför mig med ett brett Leende och säger HEEEEEEEEEEEEEJ ...
Mammas underbara skrutt.. )
Kan inte låta bli att fälla en tår eller två..
Önskar att framtiden kunde komma fortare...
Önskar att vi hade bra förutsättningar..
Önskar att...
Vi kunde få börja om ...

Tankar eller funderingar
Postat av: Rebecca

Alla drömmer om en bättre framtid, alla vill det bästa för sig själv, sin familj och sina barn. Det är inget konstigt me det. Och ni har det ändå jävligt bra jämfört me många andra, du måste försöka tänka positivt. Jag har lärt mig att det är okej att tänka på framtiden men det är nuet som är viktigast. Framtiden blir inte alltid som man tänkt sig. Det bästa är att göra det bästa av nuet. Framtiden är bara en snuttefilt som man kan ta fram då och då men det är inget man ska hålla fast vid hela tiden.



Jag tänker också ofta på framtiden, hur jag vill bo och leva, va jag ska jobba som osv osv. Men så tittar jag på mitt liv IDAG och inser att det är inte så illa. framtiden kommer fortare än man tror.

2010-09-21 @ 14:29:46
URL: http://minvardagsommamma.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0