Torsdag ännu en dag i veckan

Torsdag är bara en i mängden liksom..
Längtar till helgen, gubben är ledig lördag-söndag och på lördagen
ska vi ju få middags gäster :) Becca & patrik :) MYS!
På söndagen ska vi testa en ny rätt..
Tog "receptet" ifrån Denize .
Det är teriaki kyckling med sesamfrön .. Lät svinigt gott så det ska jag göra på söndag :)
Idag är det som sagt torsdag, vad händer då?
Ska åka till huddinge vid tolv, får skjuts utav Jonny.
Han kör dit mig, Leah & barnvagnen.
Vi ska möta upp Becca där för hon ska kolla Leah medans jag kollar synen
inför körkortet så jag kan skicka in alla papper idag :)
Sen ska vi kika lite i affärerna och fika en sväng :)
Efter det ska vi dra hem till mig, ett snabb stopp i flempan bara för att hämta ut
Sverige dressen till Leah :) Men sen så hem till mig :)
Dags att sminka sig nu tror jag .. Packa väskan så den är klar :)
Men vi hörs senare people!
TJINGELINGSAN!

Tankar eller funderingar
Postat av: Elin, 18 år och mamma.

Hej! Nej, det är inte två sprutor i varje ben! Jag har skrivit fel såg jag nu så du kan vara lugn :) Det är såklart bara en spruta i varje ben. Men två sprutor tillsammans. Jag har råkat skriva ihop det fel bara ;P

2010-09-02 @ 21:49:43
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0