Trouble in paradise..

Men det tänker jag inte gå in på ..
Det är en liten tuff tid ..
Men tack vare min underbart knasiga vän Granis
så är var livet helt okej igår :)
Han fick mig att skratta så jag nästan vek mig dubbelt, vilket charmtroll :)
Sen så fanns grannen där.. När jag behövde prata..
Det kändes bra att veta att det finns lite ljus i slutet av tunneln ändå :)
Tack kära underbara vänner :)
Idag händer inte så mucho ..
Ska städa ..
Får besök idag utav Jonas så ska dammsuga, småplocka och vaska/moppa..
Mamma kommer nog förbi och säger hej med då hon har hemma nycklarna hära haha..
Ska försöka hitta något vettigt att ha på mig, göra i ordning mig och
ta med hunden till affären och köpa kaffebröd till fikat :)
Dags att gå, Tjingelingsan!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0