Tycker det är rätt roligt

hur man kan ha många syskon men ändå inte ha dom ...
Blir varje dag påmind hur tråkigt det är att man inte ens har någon kontakt med sin familj..
Har 6 stycken syskon.. Men pratar bara med 1..
Har två föräldrar men pratar bara med 1..
Och dom här två sista har jag knappt någon kontakt med heller..
Mamma och syster Jaezmine..
Dom andra har jag mer eller mindre glömt.
Dom finns inte ...
Jag har en syster i småland som jag inte sagt upp bekanskapen med..
men vi pratar aldrig.. Aldrig..
Hon visar inget speciellt intresse.. Och inte jag heller..
men så har det alltid varit.. Tyvärr..
Hon har visat att hon har sitt eget liv..
Och jag vill inte vara den om tränger mig på ..
Folk säger att dom ska ställa upp, att dom finns där...
Men vem ställde upp när jag behövde det som mest?? Ingen..
Absolut ingen..
Jag har ordnat upp mitt liv SJÄLV.
Jag har fortfarande skulder upp till öronen som jag inte kan betala ..
Men vem hjälper mig ?? Ingen..
Jag har klarat mig igenom nästan allt själv.
Och jag fixar resten själv också.
Jag har min man nu, min egen familj.
Skiter i resten.
Vill dom inte finnas kvar i vårat liv.. Är det upp till dom..
Men när man är tvungen att själv ta kontakten med folk ...
Att dom inte kan ens bry sig om att ringa självmant utan att jag ringer och jagar dom..
Inte ens för att kolla hur vi mår? Hur jag mår?
Skit ner er..
Ge era falska löften och skit till någon annan. Jag ger upp nu.
Ska sluta ringa. Ska sluta bry mig precis som dom..
Så ska vi se sen hur många det är som verkligen hör av sig ...

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0