Tyst och lugnt hemma... (nästan)

Det enda ljudet är från Freddan som är kvar uppe och spelar en stund.
Kan vara skönt att få varva ner innan han ska hem och sova :)
Han var en ängel och gick ut med Bailey idag :)
Tack gubben min :) ♥
Ska små diska lite .. Har bara 3 muggar som ska diskas, skönt!
Ska hänga upp den sista från tvättmaskinen som är klart nu ..
Sen händer inte ett skit.. Ska slänga mig i soffan och gotta mig med lite ostbågar
och marsipan choklad MUMMA :) W0000nderbaum :)
Ska snart skicka ner freddan, ska ta mig en kopp kaffe och en cigg först.
När han gått hem ska jag skriva ner min Rutin lista här..
Till den anonyma som fråga..
Sitter just nu inne på FB och beklagar mig till Jonas om mitt sexliv haha..
Nej, shit va seg man är i bollen..
Skiter nog i rutin listan ikväll.. Eller? Nja, vi får se haha..
Kaffe var det nu ja.. Så man kanske håller igång..
Ska göra det sista inför kvällen nu..
Plocka undan allt Leah röjt fram, diska det sista och hänga upp sista tvätten..
Men ha det bra people, natti natti ♥

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0