Val och småtomtar

I ett hus i bestongens slut, liten tomte tittar ut..
Jag har faktiskt fuskat lite och smygit fram 2 smååååå tomtar redan..
Har någon slags julyra här hemma..
Men jag tycker fasiken att kan JOTEX börja så kan jag! haha
Idag är det val också, ni ska väl eller har väl röstat??
Frågar ni om min åsikt så säger jag BORT MED MODERATERNA! haha
Jag och gubben min ska rösta på socialdemokraterna i år!
Det blir faktiskt första gången jag röstar så det är lite småläskigt :P
Annars då?
Underbar dag idag :)
Klev upp halv 9, gav leah välling, bytte blöja, startade kaffe kokaren
och gick ut med jycken.. När jag kom tillbaka startade jag tvättmaskinen
och tog mig en stärkande, varm kopp kaffe :)
Vilket påminner mig att jag ska skriva ett inlägg om hur våra rutiner ser ut på
ett ungefär här hemma.. Dom kan ändras på lite till och från..
Som igår..
Leah har ju börjat rata mat .. ALL mat ... Så hon fick en flaska välling vid 16 som vanligt.
Strax därefter kom mamma hit och vi bestämde oss för att följa med henne ut på landet
till min mormor :) Dom har nog inte träffat Leah sen .. Oj, sen mellody fyllde 1..
Det var i Februari ..
Leah sprang omkring och var lycklig och vi gav Familjen Jacobsen ett inbjudningskort
till Leahs ett års kalas :)
Just nu är allt kaotiskt..
Leah fyller ju år på en måndag i år..
Så lördagen kommer släkten hit, Mamma, moster, gammel mormor(ev morbröder)
jonnys styvmamma och bror.. Då ska vi ha det stora kalaset ..
På söndagen kommer Becca och Patrik på kalas, blir ett mini kalas :)
Sen på Måndagen, på hennes riktiga födelsedag så kommer Familjen Ericsson :)
Tror att Nancy och dom ska komma också så dom får komma på söndagen efter
becca och dom :)
Nej, ska ta och njuuuta av mitt kaffe.. Påfyllning också ..
Sen ska jag ta fram kläder till Leah som springer omkring i lgh och bara är ..
Barnprogramet är på men det lockar inte just nu ..
Ha en fortsatt bra dag och GLÖM INTE ATT RÖSTA!!!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0