Another week

Måndag igen ...

Jonny har ju blivit vald till huvudskyddombud på jobbet, vilket han tackade ja till.
Jag tycker det är toppen, då får han utvecklas lite och testa något nytt..
Detta betyder inte så mycket ... Han har mer ansvar på jobbet, kommer springa på möten och inte köra buss
lika mycket. Det finns en STOR fördel med det hela och det är inte lönen(den är oförändrad) men...
Han är ledig varje helg och varje röd dag :) UNDERBART!!!

Igår var vi och bytte till sommardäck och jonny lyckades paja bilen.. 
Så nu sitter vi utan bil... 
Förhoppningsvis så hittar han delen han behöver på skroten så att vi slipper sitta en hel månad utan bil..
Hittar vi en billigare del där så har vi möjlighet att betala skulder också.. Vilket vi inte kan nu då vi har en riktigt jävla tajt bajs månad just nu ... Och så kommer det tyvärr att vara fram till augusti.. 

Men vi gör vårat bästa för att få det gå omkring och den här extra utgiften var ju inget vi behövde..

Leah är hemma idag, jag mådde inte bra imorse, plus att vi försov oss så jag bestämde mig för att ha henne hemma 
idag :) MYS! Vi ska om ca 30 min ge oss ut i skogen :) 

Nu går hon omkring och sjunger på samma låt som hon sjungit på i snart 2 månader ... och ENDAST den låten..
LILLA SNIGEL ... Hon kan hela texten :) mammas duktiga flicka :) 

Nej, ska börja diska och plocka fram regnkläder och diverse till promenixen, men vi hörs nog ikväll :)

Hare lajbans!

Tankar eller funderingar
Postat av: Anonym

Va hände me ditt jobb då? ^^

2011-04-04 @ 14:05:33

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0