Äntligen fredag!


Och det är verkligen så jag känner :) Jonny är ledig lördagar och söndagar så nu kan jag äntligen säga att
det är sååååå skönt att det är fredag!

Var på intervju igår och fick jobbet direkt på plats! Hon var så säker på mig och gillade mig så nu väntar jag
på att personal planeraren Lotta ska ringa mig för intro, pappersarbete samt uniform :) WOHO!!

Vad händer idag då? STÄÄÄDA!!

Ska röja så det står härliga till här hemma!! Solen skiner och det är UNDERBART ute...

Morgonen började si och så.. Mådde illa (skit spiral...) 
och när jag äntligen fått på Leah alla ytterkläder och skulle dra upp dragkedjan på overallen så insåg jag
att kedjan var trasig..!!! SKIIIIT!! Så det fick bli termosar och jacka idag istället, men det går ju det med hihi :)

Idag är Jonny på konferans för sista dagen och det känns skönt! Förhoppningsvis får dom sluta lite tidigare
idag då dom fick vara kvar senare igår! Så det kanske blir middagssällis idag iaf :) hihi WEI :D

Har inte mycket mer att skriva om för gnu, men slänger in en INNAN DAGIS bild på Leah..
Hon hade tagit sin ryggsäck och satt den på ryggen och medans mamma inte tittade, satt sig vid datorn!


(ignorera oredan under bordet hihi) 

Visst är hon för pluttig... 

Nej, en kopp kaffe och smörgås innan städningen :) 

Ha en fortsatt skön fredag !!

Tankar eller funderingar
Postat av: Anonym

Va söt hon är :)

2011-04-08 @ 10:43:18
Postat av: LJ

Grattis till jobbet! Vad är det du ska jobba med då? som har uniform? =)

2011-04-08 @ 21:24:00
Postat av: Ida

åh vad söt hon är!=)

2011-04-11 @ 22:57:47
URL: http://mammatillprinstheo.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0