Feg....

Någon anonym........... Ifrågasatte vad som hände med mitt jobb... 
Varför man är så feg att man skriver anonymt är ju en annan sak men för att svara på frågan ..
Så rann det ut i sanden med tanke på att Leah är sjuk hela tiden, sjukhusvistelser fram o tillbaka
samt att jobbet inte var så duktiga på att höra av sig.. Så gav jag upp..

Men har ett annat jobb som timmis just nu och väntar bara på att få ett tillfälligt schema då jag ska få sommarjobba
nu för att sedan gå tillbaka som timmis. Så, nu vet du det........ 

Kan ju gissa mig till den som kommenterade och ifrågasätta hur det gick själv med allt jobb sökande....
Såg inte att du fick något jobb heller...


För att gå tillbaka till inlägget jag tänkte skriva...

Vi var ju ute i skogen idag, Jag, Leah & Bailey fisen och promenarade lite..
Det började jätte bra och vi hade kul och det var skönt väder :)



Sen så halkade leah (om ni tittar på första bilden) på en isfläck och rasade framåt stupa ner i diket!
Dock inte i det diket på bilden utan en bit bort där det finns MASSVIS med vatten då det har svämmat över.

Hon hann ligga i några sekunder innan jag hann fiska upp henne och då hade hon hunnit dra i sig vatten.
Hon spydde upp det mesta och sen efter det har hon varit bra. Hon har varit som vanligt! 

Men gud vad rädd jag blev!! ALDRIG MER!! Nu blir det inga promenader nära diken ute bara vid stigarna UTAN!

Bjuder på en bild då Leah lyckades flytta stolen, ställt den vid bänket och nått upp till burken med köttfärssås
och slaskat i sig :) haha, hon kan hon!!! 



Visst är hon för söt!

Annars så har jag pluggat idag och plockat lite... Inget roligt.. 

Nej, ska kolla klart på BB och sen lägga mig o sova.
Tror jag håller Leah hemma imorgon med, behöver en liten paus från allt så håller Leah hemma och njuter!

God natt på er!

Tankar eller funderingar
Postat av: Becca

Usch va hemskt :( stackars leah ..... skulle få panik om min lilla tjej ramlade i djupt vatten :( Men skönt att allt gick bra iallafall :) Man får sätta hundkoppel på dom små :P haha, skämtade bara. Trist att det inte blev nåt me jobbet, du har verkligen otur =/

2011-04-05 @ 11:23:10
URL: http://minvardagsommamma.blogg.se/
Postat av: Nancy

Hmmm har jag missat nåt. var inte din blogg lösenords skyddat tänkte på kommentaren från personer men det var ju bra att det gick bra med leah

2011-04-05 @ 19:14:51

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0