God förmiddag :)

Tänkte uppdatera igårkväll men insåg att det inte fanns så mycket mer att uppdatera om, så jag tänkte uppdatera via telefonen, men så däckade jag istället HAHA...

Kände mig på så pass bra humör igår att jag till och med erbjöd mig att hjälpa en gammal vän.. Inte illa ;)

Beställde också ett gravtest imorse, det kommer förhoppningsvis imorgon.
Jag tror inte jag är gravid, men mensen är försenad, den skulle kommit runt den 20de..
MEN, jag har ju också hormon spiralen som gör så att mensen försvinner.. 
Men har några mupp symptom som tyder på Grav, så vill var 100 % säker!
Kan ju bara vara så att jag är svullen för att mensen inte kommit, så var det ju sist så ..

We´ll see...

Min helg är bokad :) 
storhandling, majbrasa och riktigt gott sällskap av Mr.Tiny :) Filmkväll :) naise :)

Nej, är så uttråkad men såååå orklös.. Har inte lust idag alls.. 

Så ska hoppa in i duschen, försöka piggna till.. Sen hänga tvätt och gå ut med jycken & dottern!
Som för övrigt är riktigt duktig(oftast...Ibland...sällan...) på att lyssna när man är ute.
Jag tar inte med mig vagnen när jag är ute med hunden utan Leah får gå själv och det funkar skitbra!

Nej, duschen.. Ha en fortsatt fin dag :)


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0