God morgon :)

Whats happening ;)

Här händer inte mycket, maken min har precis klivit upp och jag ska snart klä på mig & ta ut jycken.
Ska bara få i mig min kopp java först innan!

Händer idag? Jo... vet inte riktigt än.. Antingen boda... eller storhandla.. Får se hur det blir med den saken..

Annars då people? hihi

Vad tyckte ni som tittade på bröllopet igår? Visst var bruden otroligt fin! 
Men hörrö ni, det sas att Vicktoria och Daniel skulle vara närvarande.. Var det någon som såg dom?
OM dom var där så missade jag det TOTALT!!

Kameran åker med iaf om det är så att vi åker till boda, om inte så är det nog inte så kul att fota
inne på willys medans vi storhandlar.. 
Vad ska man ta kort på då... Köttbullar?? haha..

Nej, får helt enkelt se vad dagen bjuder på :) 

Ha en fin fin forsatt/början på dagen så hörs vi mer än säkert senare :)

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0