Hallojsan!

Passar på att snabb uppdatera lite nu hihi :P 
Vad har hänt?

Jo Leah har legat sjuk.. Hon har haft stora problem med andningen och förra veckan slutade hon att andas..
Hon vart alldeles blå! Vände henne upp o ner, dunkade henne i ryggen och sen blev det bra..

Åkte till närakuten som sa att han nästan var säker på att det var asma, förkylnings asma aka krupp.
Och kanske början till asma/allergi i annan form.. eftersom det går i släkten.

Så dagen efter åkte jag med Leah till Barnläkarmottagningen och fick det konstaterat att det var krupp..
Hon fann inga tecken på annan allergi men sa att det vore bra om vi bad BVC om att testa henne ändå.
Fick STARK medicin utskrivet och nu är hon på bättringsvägen, asman har lättat betydligt!

Min mobil gav upp också.. Ville ha med mig hennes medicin i väskan pga att hennes attacker blir HEMSKA
inomhus, och den läkte ut i väskan och min mobil fick sig en rejäl kur! 
Så den är krasch... Går inte heller på garantin..

Men idag ska det inhandlas en ny ev en likadan.. Vilken är en X8.. Men hittar jag någon annan så blir det så..

Annars har vi under påsken haft middag med min familj och varit ute en massa!

Och nu ska jag hoppa in i duschen medans min fröken öken sover, sen hänga tvätt, diska och göra mig i ordning..

Ni får ha en bra dag så kommer det en bättre uppdatering ikväll!


Tankar eller funderingar
Postat av: Rebecca

åh, va stor leah har blivit :) hon är jätte fin :) Va jobbigt att hon verkar sjuk så ofta, hoppas att det ordnar sig me hennes andning? Jag vet att jag inte "får" fråga nåt som inte har me Thea att göra men jag undrar vart du köpte den här natusan bedtime oil? har letat överallt men hittar inte den nånstans =/ vore verkligen jätte snällt, älskar den oljan.

2011-04-27 @ 23:15:25

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0