Morrn Morrn :)

Här klev vi upp "tidigt" idag :) halv 8 klev jag upp & Leah vaknade 8. Lagom :)

Idag händer ingenting här hemma, ut o promenera men annars inte så mycket annat..
Vardagssysslor hemma såsom städning.. Men nothing else..

Eller jo, just nu håller vi på gör oss redo för att gå upp till dagis & säga hej samt så ska jag
hämta lite papper som ska med till jobbet på måndag :)

Mån-tis har jag ju intro.
Ons har Leah BVC
Sen får vi väl se :) 

Nej, dagis dags :) Leah & jag är klara och hunden får stanna hemma..
Som den mattegris han är så står han & skäller om han ser mig men jag inte är med honom...

Nu får ni ha en fin fin dag så hörs vi liiiiite senare :)



Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0