Oj en vecka har gått

Utan uppdatering.. Illa.. Men har en bra ursäkt, Jag och Leah har legat sjuka sen i söndags kväll..
Helt väääärdelöst att vara sjuk!!! Leah har varit små förkyld men med en hög feber på 39,9 grader..
Och jag har varit genomförkyld och knappt orkar röra mig...

MEN... Nu börjar det ljusna för oss båda! Jag har min gräsliga slem hosta kvar, leahs feber återstår
men dock inte lika hög :) WOHO!

Vad gör vi nu då?
Jag sitter o väntar in maskinen med tvätt som ska hängas, dricker en kopp java samt 2 drycker..
En med vitaminer och en med antioxidanter... Mumma ^^ OR NOT.. Brustabletter sucks..

Ikväll läggs det in bilder på min söta fröken fräken då vi var på Rådsparken förra helgen..

Nu är det ju äntligen fredag igen... 
Ikväll blir det skogs mys! Vi ska ut en kortis så jycken får kissa nu dvs ca 15-30 min promenix, sen så
ska vi ut en långis i skogen HELA familjen då min kära make slurar runt halv 2 redan :D UNDERBARA FREDAG!

Blir fläskfilé & potatisgratäng idag :) Yum Yum!

Nej, uppdaterar när jag har lite tid till övers ikväll..
Nu blir det att hälla i mig dryckerna, hänga tvätt o sen klä på oss o gå ut!
Leah ska egentligen sova vid den här tiden, men hon är pigg som en lärka så hon får sova när vi kommer in :)

Ha en fin fin solig dag :)

Tankar eller funderingar
Postat av: Annica, 6 barns mamma

jobbit med sjukdommar hit och dit, bra att det e på bättringsvägen nu.



ha en bra dag och tack för ditt grattis

2011-04-17 @ 14:38:50
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0