2011 here I come!!!

Nu känns det som att 2011 äntligen har börjat..
Leahs inskolning börjar gå bra, det går bra när Jonny är där..
Börjar undrar om jag påverkar Leah dåligt eftersom jag själv är försiktig och
gärna letar efter negativa saker på förskolan..
Kanske är bättre om Jonny tar den??

Idag var dom där från 9-12 och igår var jag där samma tider..
Imorgon ska Jonny upp och stanna till ca 15.00.. Om allt går bra..

Vi ska försöka börja lämna henne på måndag..
Jonny börjar ju arbeta på onsdagen nästa vecka och jag börjar ju arbeta/praktisera snart :)

Får samtliga papper från skolan imorgon då jag missade introduktionen igår.
SÅ imorgon kan man börja plugga också :)
Nästa vecka får jag min hormon spiral också.. Så jävla fucking underbart! ;)

Känns som att jag har en MILJON saker att skriva om här.. Men har just berättat (väldigt kortfattat)
om allting.. Orkar inte riktigt engagera mig så pass just för sekunden..
Ska ta en välförtjänt kopp kaffe :)

men ni får ha en fortsatt trevlig kväll people :)
Kanske skriver ett längre inlägg så småtting om :)

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0