2011

I år har jag inte avlagt några speciella löften...
Bara att jag ska sluta äta så mycket sötsaker och gå upp lite i vikt hihi
Alla andras är ju att gå ner, mitt är att gå upp!! Haha..
Mina mål i år däremot..
Har ett STORT mål i år och det är att ta mitt körkort!
Nu när man har barn och ska börja jobba och så .. Så känner man sig liiiite låst utan ..
Även om det bara är ett laminerat kort så betyder det MYCKET för mig!
Sen är det väl att klara skolan galant och så .. men för mig är det är självklarhet så
det är inget mål egentligen..
Visst känns det konstigt att det är 2011.. Tycker 2010 har gått i WARP SPEED förbi .. Hemskt..
Leah har blivit en stor flicka och börjar på dagis nästa vecka..
HERREGUUUUD!! NÄSTA VECKA!!! Den 10de ska vi upp på inskolnings samtal..
Min dotter ska bli ett DAGIS BARN!! Jesus...
Anyway...
Händer för övrigt på eran sida om staden??
Här så ska jag hoppa in i badet och sen sova!
Imorgon ska jag ta mig FAN upp tidigt ..
Vi ska iväg och handla hem lite mat och sen ska jag storstäda hemma! WOHO!!
Nej, bada måste jag göra.. NU ... På en gång..
Har lyckats trolla bort en hel timma framför datan nu hihi..
NU ska jag verkligen gå!
Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0