6 Januari

och bara 4 dagar kvar tills Leah börjar dags och 11 dagar kvar tills jag börjar skolan...

Fröken Jenna kom upp igår och glodde på fortsättningen på "filmen" med mig..
Det är ett spel men det utspelar sig som en film.. En thriller..
Vad pratar hon om?? Jo jag pratar om

Handlar om en mördare som kallar sig origamimördaren..
Han kidnappar små pojkar mellan ålder 9-13 och låter dom drunkna i brunnar ..
Han dränker dom inte utan han låter dom ligga i brunnen medans det spöregnar ..
Sakta men säkert fylls ju brunnen upp och barnen dör..

Han lägger alltid en origamifigur i deras hans och en orkidé på deras bröst ..

SKIT BRA!!!

Hur som helst ...
Händer idag?
Jag ska snart hoppa in i en varm dusch och sen börja plocka och städa hemma..
Vid 14.30 ska vi över till Tant Becca och Gubben Patrik för fika :)

Annars händer det INGENTING idag överhuvudtaget..

Jag ska lägga mig tidigt idag, ett försök till att vända på dygnet.. haha
Tänkte jag skulle trötta ut mig själv sen genom att ta en 1 timmas promenad med Bailey..
MEEEEEEEEEEN, i samma stund som jag skrev det kom jag på att Bailey inte kan vara ute så länge..
SKIT!! Vill ju inte promenera en timma ute SJÄLV??...

Nej, får hitta på nått annat .. 

Dags för duschen men ska nog dricka upp mitt kaffe först ;)

Hare gött

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0