Året 2010

årets bästa: När Leah fyllde ett år!
Årets värsta: Oj, finns nog inget ... Tror jag ..
Årets händelse: Delad plats.. Leah lärde sig att gå & Jonny och jag GIFTE OSS!!!
Årets party: Går ju inte på fest.. haha.. 
Årets mest otippade: Att jag skulle börja umgås med Fam Hedberg/ohlsson igen!
Årets dag: 4 Juni! 
Årets present: Hmm, måste vara Hemtelefonen vi fick i julklapp :P
Årets tår: Årets?? Tycker jag gråter hela tiden.. Jävla skit hormoner!!!!
Årets person: Nancy!
Årets låt: Hmm.. Have none?? 
Årets film: Paranormal Activity!
Årets bok: Ingen ...
Årets minneslucka: Har inga minnesluckor.. Eller kanske när jag somnade på balkongen? 
Årets kyss: Efter jonny och jag sagt Ja vid vigseln!
Årets natt: Alla nätter är väl underbara, dom som är skönast är när man somnar av utmattning.. 
Årets ord: SUCK MY FACE :p 
Årets citat: "go through life with a smile on your face"
Årets skratt: Har skrattat MASSA i år!
Årets mysigaste: Leah!
Årets längtan: Börja jobba!!!
Årets äckel: Tobbe...
Årets månad: Oktober
Årets gräl: Med jonny ..
Årets beroende: Godis...
Årets vill ha: ville ha ett jobb (check)
Årets frisyr: uppsatt
Årets roligaste: Jenna!
Årets tråkigaste: Hmm... Min pappa.. att han inte förändrats..
årets vårminne: Leah lärde sig krypa !! :) 
Årets sommarminne: Leahs första bad utomhus :)
Årets höstminne: Leah fyllde 1 år!!!!!
Årets vinterminne: Fick jobb och kom in i skolan :)
Årets smärta: Preventiv medel suger!!! 
Årets överrasking: Att vi gifte oss haha
Årets läskigaste: När vi trodde vi var tvungna att avliva Bailey .. 
Årets konstigaste: Jonny ^^
Årets nyårslöften: SKAFFA HORMONSPIRAL!!

Tankar eller funderingar
Postat av: Jenna

Årets roligaste va? hahahah :p

2011-01-03 @ 13:30:35
URL: http://ensessan.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0