Börjar bli tufft nu..

Imorse när jag lämnade Leah och sa hej då, började fia lotta att gråta :(
GUUUUUD vad det skar i hjärtat!!!
Jag sa hej då, vinkade och vände på klacken och gick..
Fixade inte att stå kvar för då vet jag att jag ALDRIG kommer att släppa taget..
När jag var påväg över gården så hörde jag att hon tystnade.. Och dom har inte ringt..
Positivt? Jajamensan :)
Nyss hemkommer från Flempan, köpt hem lite mjölk och bröd ect.

Nu så ska jag nog starta en maskin, vika tvätt, duscha och sen plocka.
Jonny är hemma (delat) så han kan få bädda sängen medans jag duschar, naise va ;)

Imorgon kör han heldag men är ändå hemma till middagen :) (om vi äter liiiite senare dvs)

Kanske får besök imorgon också av självaste Mr G... Som sagt, det är ett kanske..
men hoppas kan man ju alltid göra :) VILL så gärna presentera mina två stoltheter för honom :)

Skriver ikväll och berättar hur dagis gått, Leah ska hämtas när hon har vaknat så :)

Ha en fortsatt trevlig, SOLIG dag :)

Tankar eller funderingar
Postat av: Katt

Det går framåt i alla fall, aldrig lätt med dagisträning, men hey, det kunde varit ännu värre än såhär :)

Älskar förresten din lill-lördags mys tradition, ska lätt köra på samma sak när jag får barn. :)

2011-01-28 @ 11:06:03
URL: http://craftykatt.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nej jag va på kreta :)

2011-02-05 @ 11:04:45
URL: http://mireillee.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0