Hemma igen :)

Känns skönt!
Jonny ska snart dra iväg och mecka bil och ärligt talat så ska det bli SKÖNT att få vara
hemma själv med Leah och Bailey.. Rå om hemmet i lugn och ro!!
Varit och handlat mat på Willys som sagt och smet in på rusta men hittade nada..
Tog en sväng till Jysk som ligger där också och DÄR fyndade jag iaf några saker..
Kuddfodral 4 st för 50 kr :) Och två ramar :)
I år ska jag satsa(förutom på körkortet) på att göra hemmet fint!
Är så less på att jag mår dåligt över hur vi har det hemma pga Allokton jävlarna
så ska börja lite smått hemma tänkte jag :)
Nej ni, ska faktiskt ta mig en kopp kaffe, röja lite bland kläder, starta tvättmaskinen
och sen plocka lite tror jag :) Finurla för mig själv :)

Och Jenna..
Du var årets roligaste för att jag har skrattat såå mycket med dig under dom korta
stunder vi träffats under årets gång och det var roligt att vi börjat snacka igen liksom :)

Tankar eller funderingar
Postat av: Katt

Alltid mysigt med "ensam" tid emellanåt. Jag brukar kicka ut herr Kilt ur huset när jag vill vara ensam, men börjar oftast sakna honom efter en halvtimme eller så. :P

2011-01-03 @ 19:29:41
URL: http://craftykatt.blogspot.com

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0