Imorgon är den stora dagen..

Då min dotter börjar inskolning..
Förstår inte hur föräldrar fixar att lämna bort sitt barn.. Jag får såååååån ångest!!!
Men vad ska man göra?
Det märks så tydligt på Leah att hon kräver mera nu och hon behöver vara ute
och umgås med andra barn och känna sig lite mera självständig.
Jag tror att dagis är nyttigt för barn och jag hoppas verkligen att hon kommer att trivas.

Fast om man utgår ifrån när vi var uppe och hälsade på så lär det inte bli några problem tror jag!
Jag vill bara vara med och se så att hon trivs och mår bra där sen kommer det nog
funka för mig med.. Det blir lättare med tiden..

Den 17de börjar ju jag skolan och snart börjar jag även jobba..
Då kommer det kännas tryggt att slippa tänka på att shit jag måste fixa barnvakt ect..
Ska bli jätte skönt att veta att även om hon inte är med mig så har hon det bra!

Igår gjorde vi inte ett skit vad jag minns hihi.. Var bara hemma..
Idag har jag sakta med säkert börjat röja hemma.. Är inne på 2 maskinen nu
och mer ska tvättas! Ska byta sängkläder i våran säng, leahs bytte jag igår i samband med möbleringen..

Gud vad jag hatar våra furu möbler.. FY FAAAAN!!  men .. Gratis är gratis..
Får bita i det sura äpplet tills jag börjat få en ordentlig inkomst också liksom..

Idag är det som sagt röj dag.. ALLA julsaker ska ner, gardiner & dukar skall strykas..
Det ska dammtorkas, vaskas och dammsugas.. 
Och FÖRHOPPNINGSVIS får jag mina nya fåtöljer idag WOHO!!

Lite förändring förnyar tycker jag!

Kan ta lite bilder imorgon och lägga upp om det är någon därute som är intresserad?? :P

Nej, ska fortsätta med mitt.. Nu väntar nog att flytta runt lite saker och så snart Leah gett upp
ska hon sova.. Då ska jag passa på att röja i garderoben så jag kan plocka ner julsakerna :)

HA en fin dag! Som för övrigt är rätt blaskig..
Är våren på G tror ni??


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0