JIHOOOOO

Nu när det nya året börjat verkar allt gå åt mitt håll :)
Ska få hormonspiralen nu i slutet av månaden..
Leah börjar dagis nu på måndag (ÅNGEST!!!!)
Har fått en gratis körlektion ...
Jobbet hörde ÄNTLIGEN av sig igen :)
Börjar plugget igen den 17de och har fått beviljat CSN..

LIVET ÄR WOOOOOOOOOOOOOOOOONDERBAUM!!!

Nej ni, jag gick aldrig till sängs med hitler igår.. 
Så han fick motvilligt ligga på plats i vardagsrummet ..
MEN IDAG får han privilegiet att joina mig in too the bedroom..
"where the magic happens" får att citera alla på cribs...

Men först ett hett smelly bath.. (badskummet luktar mycket...)
Och sen sängen! 

Ha en FIN FIN kväll people!
Det ska jag med mitt underbara säng sällskap..
Ska nog fasiken tvinga Hitler att se på medans jag våldtar mig på gubben sen HA HA!!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0