Nytt år, nya minnen skall skapas..

Då var Julen över och nyår likaså.. Ett nytt år är här och vi lämnar våra minnen från 2010
bakom oss för att välkomna att skapa nya glada, lyckliga minnen 2011..
Vad har hänt sen sist då??
Har bara umgåtts med familjen min och njutit..
OCH varit sjuk.. VÄRDELÖST!!!
Julafton spenderade vi ensamma hemma, vaknade försent på morgonen så maten blev lite
försenad men inte så mycket :)
Bilder togs såklart!!
Leah var lite seg startad på morgonen när jag kom in och sa GOD JUUUUL HJÄRTAT!!
Men sen när mamma kom in med årets FÖRSTA julklapp som hon ÄNTLIGEN fick öppna
så blev det glada miner kan jag lova! Kolla in henne, mitt hjärtegull!!
Här är Leah & Pappa när dom badar i det fes ljumna vattnet..
Vi hade inge varmvatten ... Från den 23dje på morgonen fram tills den 27de...
UNDERBART!! Så jag sprang från spisen när jag lagade mat, till badkaret och fyllde på med vatten från
våran thé kokare... Vad gör man inte??
Sen åt vi den goda julematen :)
Bailey var VÄLDIGT snabb på att äta upp maten, 3 tallrikar fick han nästan i sig HAHA..
Sen efter Kalle anka kom JULTOMTEN!!!

Besöket från tomten gick jätte bra!!! Och vi förhoppningsvis kommer han även nästa år :)
Nyår spenderade vi också hemma då Bailey är skott rädd och det blir Leahs första..
Visste inte hur hon skulle reagera så vi satt hemma och bara njöt och tittade på fyrverkerierna från fönstret
och loftgången :)
Och sen så var det nya året här och vi har inte gjort ett skit och det syns på lgh kan jag säga..
Imorgon ska jag STORSTÄÄÄÄDA!! Ska bli såååå jävla skönt!!!
Lukta rent i hemmet igen Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!! LOVE IT!!
Tänkte skriva in en årets lista men inlägget blev så långt ändå, så skriver ett nytt inlägg med det
och några nyårslöften samt årets mål!
HA EN FORTSATT BRA 2011!!!!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0