Onsdag

Lill lördag idag.. För alla ungdomar som fortfarande super..
Själv betyder denna dag inte supa för mig utan Mamma och dottertid.

Nu när det är såhär mitt i veckan, så brukar jag som rutin alltid ta en kvällfika och mysa
till det :) Det är mitt i veckan, långt kvar till helgen och godis..
Så då brukar jag och Leah baka (ev) och fika lite på kvällskvisten efter badet :) Myspys :)
Det är våran lill lördag!

Leah är just nu på dagis! Hon skulle sovit kvar igår men då gick det inte..
Så vi gör ett nytt försök idag!

I måndags satte jag in spiralen och det slutade med att jag var uppe hela natten och spydde som
en gris .. Men idag mår jag mycket bättre :) 

Har precis duschat och ska alldeles strax ut med jycken ..
Sen ska jag plocka och invänta dagisets samtal.

Får vi väl se om jag måste hämta henne eller om hon somnar idag hihi.

Nej UT i det kalla .. Med blött hår.. Inte världens bästa idé men det var därför man uppfann mössan ;)

Skriver lite senare :)

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0