Prima Ballerina

Idag, dagen har varit TOPPEN!

Jonny kom hem med GOD lunch, Thai mat ;) YUM!
Leah hade lyckats sova på dagis, tummen upp!
Maten blev lyckad och uppskattad av Leah, testade något nytt idag.
Jag mixade hela, skalade burk tomater och morötter så det blev en puré och blandade
ut det med köttfärsen, smakade liiiite väl mycket morötter för min smak men Leah ÄLSKADE DET!
MEEEEN, hon älskar ju grönsaker överlag så är INTE förvånad hihi

Ikväll blir det mys för mig, först Sveriges mästerkock kl 20.00
och sen följer NYA AVSNITT AV JERSEY SHOOOOOOORE!!!!!!!!!!!!!

Fick ett tips av UNDERBARA Emma vart dom gick att hitta så laddade ner dom nya säsong 3 avsnitten!
Dock bara 1-4 MEEN FY FAN VA UNDERBART!! 

YOU JUST GOTTA LOVE THEM!!



men nu ska jag myspysa klart med dottern min och invänta Mamma :P
Hon ska komma över och lyssna på Leahs väsande..
Tror hon har krupp ...


Men see yall.. Och BTW..


TTTTTTTTTTTTTTTTTTTT-SHHHHHHIIIIIIIIIIRTTT TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIME!!!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0